Mirai no tame gambarimasu

baru je keja, tapi masih kena belajar.

My Photo
Name:
Location: Birm, United Kingdom

Nak masuk winter kembali. main snowboard best gak ni.

Monday, December 12, 2005

tukar status

bukan,
aku bukan tukar status dari bujang
ke suami orang.

hehehe.
tu lama lagi.

tapi aku tukar status dari part-time ke full-time master student
starting from next semester.
so there's no turning back now,
only marching forward.


inilah barisan kita,
yang ikhlas berjuang,
siap sedia berjuang
untuk ibu pertiwi

:) chewah semangat pulak aku.

On a lighter note, hujung minggu ni I was made to be a pengapit for my good friend hafiz@badak at shah alam.
Pengapit?!
emmm...aku kena sediakan duit tol le gamaknya hahaha
takpe2 boleh claim kendian.

16 Comments:

Blogger K@sih said...

waaa...jadi pengapit?
jangan lupa makan sirih junjung..
hehehe...org kata cepat sampai jodoh..
entah...
aku dah makan sirih junjung cousin aku, kakak aku, opis mate aku...
tak gak sampai2...hehe..
agaknya jodoh aku pakai snail mail..
tu yg lambat sampai..
muahaha...njoy the wedd... :)

zzzaaaaaaaaaassssssssss

11:43 am  
Blogger milosedap said...

waaahhh jadi pengapit dia! ehehe..ape lagi..amik peluang nih ngorat pengapit belah pompuan laks! gambatte ( utk master sekali )!!

11:14 pm  
Anonymous Anonymous said...

tahniah, adikku telah melangkah penuh gagah ke hadapan bagaikan lelaki melayu seken last :)

alah abt tukar status dari bujang ke berkahwin tu senang je. tepuk dada tanya selera. kat campus utm tu kan banyak awek?

8:06 am  
Anonymous Anonymous said...

finally kompem yer..hasben pun cakap pasal ni hari tu..
hehe..jadi pengapit bes aa..jgn lupa ngorat pengapit pempuan..hehe

12:55 pm  
Blogger kikin said...

sronoknyer jd pengapit!!
slalu tlepas nk jd member2 punyer pengapit... :(

1:10 pm  
Blogger ha said...

hehehe..lama xsinggah..
anyway tahniah 2 full time master..
n tahniah coz dpt jadi pengapit pengantin..hehehe kata org kalau jadi pengapit jodoh dah dekat tue :p
n one morething...shah alam der ker main tol2..mcm org2 johor???masa makcik kahwin dulu kat sana mcm xder...
(^_^) wat everpon... have a nice day..

1:57 pm  
Blogger mama tasya said...

hi..salam sejahtera dr kota singa..bole link tk?reply k

7:16 pm  
Blogger Ayu Ikhwani said...

Waaahhh.. jadi pengapit ye.. musimĀ² cuti sekolah ni, asyik kenduri je..

Anyway.. are you sure you won't regret going to full time? Hahah.. I sure do!

4:06 pm  
Blogger zakzak said...

kasih:
aku rasa kau kena check whether poskod kau tu betul ke tak?ntah2 gi sabah sarawak ke?hahaha
aku punya masuk P.O Box dulu.
sebab tu lambat. :P

milosedap:
malu you! :P

kak a10:
i though i'm the last one?hahaha
memang ramai kat utm sampai rambang mata haha tapi kat fkm kurang skit.will try very best though hahaha

jem:
oohhh wak jo tau dah pasal saya ke?hehehe.all the best to him too.

kikin:
tunggu jek kawan baik kawin.pastu ngendeng2 ler.

ha:
sana takde tol.alhamdulillah hahaha

mamatasya:
salam gak dari tambak johor.no problem if you want to link.douzo douzo

ghaz:
wakaka,rasanya ni lah kali terakhir aku jadi pengapit.kawan baik semua kawin dah.

ayu:
well...i'll make sure i don't regret this.insyaallah.but i do feel quite anxious.

rojakbuah:
hahaha,she's cun alright.mata bundar lagi.
just not my type though.

8:11 am  
Blogger missy dullness said...

ehehe...full time?
mak aii....tabik spring lah...

pengapit?
jap2 lagik jadik lah pengantin...badi melekat..hehehe...

10:22 am  
Blogger Chika Chika said...

melihatkan tajuk entry.... pulak tu dgn ayat "pengapit" dan "duit tol"... mmg boleh timbul salah fhm. eheheh... klu ada org jenis yg baca tajuk, baca bwh... gerenti kata kamu mau menikah! ahahahh... lama lagi eyh mahu tukar status? klu camtu, samat pengantin baru in advance... *bley ke camni?*

1:46 am  
Anonymous Anonymous said...

kata orang, "ambik berkat".. mudah2an tempias aura pengantin baru lekat la kat ko.. heheheh :)

anyway congrats for your current status. bila abis program tu?

8:26 am  
Anonymous Anonymous said...

selamat menjadi pengapit :)

-bidadari-

12:01 pm  
Anonymous Anonymous said...

pengapit, sama glamor dengan pengantin sebenarnya. orang amik pic pengantin, biasanya pengapit pun "masuk" sekali dalam pic..jadi,senyum-senyumlah selalu ari tu. =)

\zrl\

6:19 am  
Blogger zakzak said...

sue:
awak nak tabik spring?
tabik 2-2 tangan okay?coz i'm quite gambling myself.yerlaa...dari gaji ribu riban trus zero.
i'll manage insyaallah. :)

chikadior:
err...too advance ler awak bagi ucap selamat tuh.i haven't got any gf yet!
:(

cd:
hopefully la kot?
tapi ada sorang minah kawan aku nih, boleh plak kata sapa jadi pengapit badi tak kawin tuh yang lekat!
kalau tekun buat n takde sangkut setahun jek.

bidadari:
hahaha, selamat dah pun.
i mean my friend lah.

zuril:
saya senyum2 malu :P

12:29 pm  
Anonymous Anonymous said...

Very nice site! handbag prada red first running Senior travel insurance calgary fotografias voyeurs

1:23 pm  

Post a Comment

<< Home