Mirai no tame gambarimasu

baru je keja, tapi masih kena belajar.

My Photo
Name:
Location: Birm, United Kingdom

Nak masuk winter kembali. main snowboard best gak ni.

Thursday, November 15, 2007

Sesat

nak pergi putrajaya dari opis agak memeningkan kalau baru 1st time pergi.
terbabas jalan berkali2 jugaklah.
tapi akhirnya sampai jugak.
Wisma PJH.

akhir urusan di situ rasa gembira kerana dah dapat apa yang diinginkan.
insyaallah, urusan selepas ini semakin mudah.

emm...nak cari baju sejuk ke tak ye?
fyi, kalau kat uptown danau kota tu, memang ada baju2 sejuk dijual murah2.
bundle dari jepun kebanyakannnya.
which in my opinion, still good enough.

nantilah aku pegi sana dengan kawan.
haven't been there for quite some time.

Labels: ,

4 Comments:

Blogger mizzwanda said...

uish x prasan aku byk dah ur entry lately nih.gud2..ceh wah2..nak jadi org putih dah..hehe!

12:48 pm  
Blogger Iced Nyior said...

putrajaya nyer mmg designed utk sesatkan org. I study kat Cyberjaya pon sll sesat bila masuk Putrajaya. haha

1:11 pm  
Anonymous cyberdad said...

lama tak menjengah kat sini. tau-tau dah ada kat KL.

salam maal hijrah!

4:21 pm  
Blogger kasih said...

uptown danau kota? hehe...
kasih pun belum jejak kaki ke sana walaupun dok gombak.
setakat lalu tepi jer.. ;)

baju sejuk?
nak gi oversea ek? hihihi...

8:38 am  

Post a Comment

<< Home