Mirai no tame gambarimasu

baru je keja, tapi masih kena belajar.

My Photo
Name:
Location: Birm, United Kingdom

Nak masuk winter kembali. main snowboard best gak ni.

Thursday, November 01, 2007

Kepimpinan melalui teladan

Semalam berjalan2 di kedai buku orang jepun di klcc.
terserempak pulak dengan Raja Muda Perak. Nampaknya baginda sedang memilih2 buku di situ.
what amazes me to no end is his highness choose a lot of books from a lot of genre.
sampai nak penuh basket yang dibawa oleh pemandu baginda.

Patutla apa2 sahaja yang dititahkan oleh baginda penuh dengan isi yang mantap dan idea bernas.

bersemangat balik pulak nak baca buku nih. bukan setakat buku genre sci-fi je tapi buku2 lain jugak.

Labels:

5 Comments:

Blogger tun teja said...

hehe.. raja muda nazrin ke? dh la ensemm..nape la dia xnak kat tun???

10:08 am  
Blogger zakzak said...

tun teja...
kan ke dia dah ada bini? buat2 lupa plak hehe
nanti u got your own prince k?

2:07 pm  
Blogger tun teja said...

kalau ngn raja muda nazrin, no 4 pun tun sanggup. ngeh ngeh...

6:20 am  
Blogger Khairuddin Khalid said...

This comment has been removed by the author.

3:01 pm  
Blogger kusyi said...

wah, dah update rupanya...

kak kusyi
www.jendelaku.com

1:33 pm  

Post a Comment

<< Home