Mirai no tame gambarimasu

baru je keja, tapi masih kena belajar.

My Photo
Name:
Location: Birm, United Kingdom

Nak masuk winter kembali. main snowboard best gak ni.

Saturday, December 13, 2008

Sejuk

Hari ni agak panas skit la berbanding semalam.
dlm 7 degree celcius.
yess..7 degree harini adalah panas sedikit berbanding semalam yang 4 degree dan kelmarin yang 0 degree.

aku memang tak berapa suka dengan tempat2 sejuk. malah di malaysia pun kalau boleh sejukkan badan dengan kipas, aku lebih suka kipas berbanding aircon.

salah satu sebabnya, aircond buat kulit aku kering, and i don't like that. takkan nak pakai losyen kat malaysia.ohh ...so not cool.

tapi yang peliknya, selalu tercampak ke tempat yang sejuk2 waktu belajar.

undergrad di sapporo, hokkaido yang boleh kata panas jugak.
normally -5 during winter. Yes, that is quite warm compared with other places in hokkaido that could go down to -20 degree.
di tempat sekarang ni pun, kalau ikutkan tak de lah sejuk sangat.
at most it'll be around -3 degree...
not bad.

masaalah lain bila aku kat tempat sejuk ni ialah aku cepat sejuk.
i have a slight low blood pressure.
so susah skit bangun pagi. dan kalu persekitaran sejuk, tangan dan kaki aku (body extremities) akan jadi sejuk cepat berbanding dengan orang lain....

tapi yang aku suka tempat2 sejuk ni ialah snow for snowboarding.

di tempat sekarang ni takdelah snow, kena pergi ke scotland kalu nak main. which i'm really planning to do.hmm..kena cari member ni.



fig: snow yang turun tak semena2 akhir bulan oktober. sehari jek. pastu abis la. ni taman di depan rumah sewa saya.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home